tugce67-67 Kapade bende ekleyince fiyat hep düştü , belki günü geçenleri güncellememişlerdir sepete atınca yükseliyor olabilir👍🏻
Damlamom tugce67-67 ben 0-3 ay ve 3-6 ay olarak aldım yenidoğan almaktansa 0-3 almak daha kullanışlı olur canım 😇
tugce67-67 Damlamom saol canım .yeni doğan bir kaç tane aldım yine ne olur olmaz diye, gerisini 3 ve 6 ay olarak aldım🥰🥰
Damlamom Kapade Mağazasında 5 al 4 öde var belki sitesindede vardır bilemiyorum yakınınızda varsa bence mağazadan alın 😇
Buse91 tugce67-67 ben 13 haftalıkken başladım almaya dayanamayıp halada alıyorum☺️ Sizde alabilirsiniz ufak ufak hem maddi olarak zorlamaz hem de ağırlaşmadan alışverişiniz bitmiş olur😇
tugce67-67 Buse91 saol canım dün baya kıyafet aldım çok görünüyor göze ama onlar bile az gelecek büyük ihtimalle😂zaten daha çok ihtiyaç var taksit taksit anca biter ilk bebek olduğu için hiç bir şeyi. Yok🙈🙈
Damlamom Ngngng E bebekten alıcaksan canım onun beden sistemi yenidoğan 3 ay 6 ay 9 12 diye gidiyor yani yenidoğanı 15 20 gün giydirirsin diyorlar o yüzden ben 3 5 takım hariç hep 3 ay aldım