CanselMayis Mandalina- benim bebegim 36 haftada dogdu kolestaz yuzunden 2400 dü dogdugunda küveze falan alınmadı 47 cmydi
Mandalina- CanselMayis Evet doktorum 2300 doğsa yeter demişti 3 hafta öncr ama gram bile almamış malesef☹️
OzgeGunes Doktor belki ciğer geliştirici verir Doğumdan birkaç gün önce. 2 kilo doğup da hiç sorun yaşamayan bir sürü bebek var gönlün ferah olsun 💝
Mandalina- OzgeGunes ciğer geliştirici vuruldum 2 doz 3 hafta önce erken doğum riskim vardı progestan da kullanıyorum hala sabah akşam umarım sağlıklı doğsun da önemli değil artık küvez🥰
OzgeGunes Mandalina- bana da 4 doz ciğer geliştirici alacaksın Doğuma 5 gün kala dediler, progestan da kullanıyorum fitil olarak😔 Rabbim sağlıkla bebeğimize kavuştursun 💝
CanselMayis Mandalina- sen hiç merak etme allahın izniyle alır kilo bi şekilde halolur yeterki başka sıkıntısı olmasın bebegın sag saglım alın insallah kucagınıza 😊
Kifayet Mandalina- malesef bende seninle aynı durumdayım bebeğim 3 haftadır kilo almıyor 35+2 haftalığım 2.085 gr 47 cm neden kilo almadığını bilinmiyor suyu çok güzel kan akışıda gayet iyi sadece plesenta yaşlanması var ondan mı acaba diye düşüyorum
Mandalina- Kifayet Bende bilmiyorum ama normal şartlarda bu haftalarda doğanlar öok küvezde kalmıyormuş o yüzden içim biraz da olsa rahatladı gelişimleri tamamsa sorun yok🤷♀️🙏
Mandalina- pamuk32 Bunu duyduğuma çok sevindim gerçekten şuan tebessümle yazıyorum umarım benim minnağım da kalmaz🥰💕
pamuk32 Mandalina- aynen kilolu bebekler daha çok kuvezde kaliyo prematüre dışında... Kilolu demek sağlıklı demek değil.yeterki ciğer gelismi tamamlansn.. ciğer geliştirici iğne yaptı larmi
Esrazeynep Mandalina- küveze girme sebebi kilonun düşük olması değil, ciğerlerin gelişmemesi. Bir de annenin karnında yer az ise büyüme devam etmiyormuş büyüme. Sezeryan ile alıyorlar bebeği. Sağlıkla alın kucağınıza inş.
Mandalina- Esrazeynep Evet haftaya kadar aynı kalırsa alıcaklar hayırlısı olsun gelişimi tamamsa önemli değil gerisi😊
Mandalina- pamuk32 33. Haftam da oldum 2 doz ciğer geliştirici 2300 doğsa yeter bizim için demişti doktorum bende onu düşünerek küveze girebilir dedim ama dediğiniz doğru gelişimi tamamsa gerek kalmayabilir
spiker_anne Mandalina- oooo hic korkma canim arkadasim 1 hafta önce 33 haftalik dogum yapti 1900 kg idi. 1 hafta kuvözde kaldi şuan bebegiyle beraber evinde❤❤