Mandalina- tam 30 gün önce 37. haftaya girer girmez sezeryan oldum.Bbeğim 2030 gram doğdu ve 2,5 kg altında olduğu için 2 gün kuvezde 5 gün toplam hastanede yattık şimdi iyiyiz çok şükür.Sağlıklı olsunda kuveze emzirmeye gittim belli saatlerde orda bir çok kişiyle tanıştım kilosu iii ama kalbinde sorun olanlar vs vardı oyüzden hep şükrettim bebeğime.Bizimde son zamnlarda artık değeeirleri hiç düzelmedi haftada 40 gram aldı herşeyi normaldi ama doktorum ameliyattan sonra senindefabrika ayarların buymuş demekki dedi.