alpinannesi_ benimde 3. Gebeligin diger gebeliklerimle farkli dedim defalarca bana abartiyosun dediler esim pimpiriklisin bisi yok niye stres yapiyosun kendine dedi oysaki kasilmalarim ve baskim o kadar cok oluyoduki 25' haftamda dr gittim suyunda azalma var kasilma ve baski ondan oluyo dedi simdi 30+1 olduk her hafta doppler icin dr gidiyorum agrilar icin ilac kullaniyorum ve erken dogum, riski var esim suan benden beter ya erken dogarsa diye her kontrole benle geliyo 😢