Pcosaragmen Sabirsizanne16 tam olarak ben de böyleyim ,şuan 37+0 ,saat 14.00 de kontrolumuz var ,bebeğimiz de iki hafta önde ,kendisi gelmezse 20.02.2020 de sezaryen günümüz ama ben de gidishatta göre 38+3 u falan isteyeceğim ,bel fitigim beni çok zorluyor 😔😔
Suzan_arslan Pcosaragmen aaaa seninle aynıyız.haftamız bile aynı.benim de 37+0 .ayrica 20.02.2020 de zorunlu sezeryan olacağım.Ay hemşehrimi görmüş gibi sevindim valla.Doğumdaşım benim😂.
Suzan_arslan Hilaliko çok şükür geldi çattı.benim şafak 14.zorunlu sezeryan oldugu için gün de aldım.20 şubat allahın izni ile doğumum var.
Sumeyyekara 37+0 normal dogum olacak Allahin izniyle cok istiyorum insallah bi sorun cikmaz daha çatı muayenesi olmadım umarim onda birşey çıkmaz 🤦♀️beklemek çok sıkıcı 😊
Ulasbebek Hilaliko şafak 19 olecem heyecandan😂❤❤ ben spinal sezeryan olacağım. Valla çocuk gibi heyecandan karnıma agrilar girior . Anne olucaz hala sanki bayramliklari icin sabahi bekleyen veletler gibiyim. Allah hepimize saglikli sihhatli bebegimize kavusmayi nasip etsin💜💜💜⚘😊😊
Hilaliko Ulasbebek amin aminnn rabbim yardımcımız olsun hakkimızda hayırlısı olsun demekten baska bırsey demıyorum 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Heyecan korku hersey bır arada 😍
Eceveannesi isimsizbebek 19 Mayıs bnm dün gittim kontrole bişey çıkmadı bnm herşey normal ama insan endişe edio bnde hareket ettirmeye çalışıyorum 🙏
Nrl isimsizbebek sezaryn demedi ama ona itti biraz sanki çünkü bebek kendini kanala itemez dedi falan
Alevusta67 Bizde bugün 37 haftalık olduk bugün kontrolümüz var tüp bebek olduğu için 38 de sezeryan ile alınıyor benimde muhtemelen 38. Haftamda sezeryan olucam bir haftamız kaldı şafak 7 Allah nasip ederse benim bebisinde hareketleri yavaşladı ama bu normalmiş artık yeri daraldığı için çok hareket edemezmis tabi hareketlerini de takip etmek gerekiyor günü birlik ediyorsa korkmayın
Hilaliko Alevusta67 tup bebekler ışla sezeryan mı oluyor ben ole bırsey duymadım ama hakkında hayırlısı olsun hakkımızda hayırlısı olsun🤲🏼
Nilay35 Hilaliko son 8 bzimde norml dogum devlete gdiorum ins kizım biran once hyrlidyla gelir eger 41e kdr sdnci su kanamm faln olmzsa suni ile baltrz dedi dgumu ama alttn muayene fln etmedi yarin kontrolumuz
Gktrkzbn2020 Şafak 11 😍 9 ay geçer son günler geçmez diyorlar ya gerçekten doğru 😏 dünden beri ağrım var bugün gelse diye bekliyorum 😃
Hilaliko Gktrkzbn2020 benım hıc belırtım yok son 2 hafta ama bakalım Allahım yardımcımız olsun bırde bu ara bıraz sakın bebegım 🙄
Guzelllll Hilaliko son 5 gun 37 +6 bizde bugun son kontrolumuz var bakalim 12 subat sezeryan gunum zorunlu.
Hilaliko Mevr ayy bende bende sezeryandan korkuyorum ama doktorum sezeryandan yana oyızden bana destek olmuyor hkkımda hakkımızda hayırlısı olsun artık
Mevr Hilaliko bebekte sıkıntı olmadığı sürece normal doğum için direnelim kuzum biz hayırlısı olsun hakkımızda 🤗