Sabirsizanne16
kontrolden geldim şimdi ,Dr 39+0 i bekleyelim diyor illaki herhangi bir komplikasyon gelismezse ,ama ilk defa bugün tansiyonum 12-7 çıktı ,hep çok dusuktu ,Dr hergun 3 kez ölç takip edelim dedi ,nste de hafif sancılarım çıktı ,inşaallah kendi gelmek ister de beklemeyiz daha fazla ,bir bebek doğumu baslatirsa artık dünyaya gelmeye hazırdır ve kuvoz riski yoktur dedi , hayırlısı olsun inşallah hakkımızda ,sağlıkla gelsin yavrularımız 😍😍