Busegulce Papatya_anne baktım ona hem fiyatı uygun modeli güzel kullanışlı gözüküyor bazı markaların pusetleri hakkında kötü yorumlar duydum o yüzden arada kalıyorum
Dumery Busegulce İlk 6 ay tam yatar kullanacaksınız bebek oturmaya 6 aydan sonra başlıyor marka modeline göre değişir çok güzel bastonlar var mesela gidip bakmanızı hatta biraz sürmenizi tavsiye ederim ben chicco litway alıcam şimdi aklıma yatan fiyatı uygun bunu bulabildim
Busegulce asmitaskiran kiwi nin setini gördüm trend yolda çok hoşuma gitti fiyatı çok uygun ama etrafımda kimse kullanmadı rahat mı bilmiyorum
Civco Busegulce aylarca araştırıp casual Cadillac trona aldım. Yorumlar çok çok iyi.en iyi travel sistem bebek arabasi ödülü var zaten
Civco Busegulce henüz kullanmaya başlamadım ama kullananlar hafif olduğunu kolay suruldugunu söylüyor. Hantal bir araba değil.
Semayenal41 Joie brisk model aldık biz e bebek indiriminden 1100 TL’den 709 TL ye düşüyor , ve çok olumlu yorumlar yapılmış baston tipi
RhNinaL @Bus @Busegulce çevremdeki tüm annelerden sürekli araba değiştirmek istemiyorsan kesinlikle alman marka al dediler concord neo kullanan kuzenim vardı çok beğendim çok rahat sürüşü ve kullanışı üçlü set olarak let go dan aldım
cigdemk1980 gezentianne bende öyle duymuştum ama sadece ilk altı ay kullanıma uygunmuş o ? Travel sistem gibi değil
gezentianne cigdemk1980 1 yaşa kadar uygun Doona. ama travel de olsa herkes bastona mecbur kalıyor o yaştan sonra..
Pinar91 Busegulce tesekkur ederim. Travel sistemlerin agirligi ayni gibi cok hafif diyemem ama kapali hali kucuk kaliyor.
GamzeSabo Busegulce peg perego book 51 sportivo aldık biz geçen hafta. Hafif sürüşü kolay kapatıp açmakta da zorlanmadım. Aldığımız yerde indirimdeydi diğer sitelerde karşılaştırdığımızda daha fazlaydı fiyatı o yüzden içimize sinmişken alalım dedik.