Busegulce yani ucuz olan bazı modeller çok kalitesiz kaliteli olsun derseniz 3 bin üstüne çıkmak gerekiyor o da çok gereksiz çizilcek yıprancak dediğiniz gibi belki çocuk belli süreden sonra kullanmak istemeyecek birazda bebişlerin huyuna bağlı benim söylediğim marka araba fiyat-performans açısından bana uygun geldi ama herkesin ayırdığı bütçe kesesi ayrı. Siz kendi bütçeniz dahilinde en içinize sinen hangisiyse karar verin ama dün eşimede söyledim 6 binlik arabayla 2 binlik arabanın arasında illaki büyük farklar vardır önemli olan bizim ayırdığımız paraya göre en iyisini alabilmek. Ben arabam olduğu için travel sistem olsun istedim ama toplu taşıma kullanıyor olsaydım pusetler daha uygun olurdu. Biraz hayat şartlarınıda göz önünde bulundurmak lazım otobüse binerken bebek,araba, çantası kendi çantam bunları taşımak çok zor olur bu durumda travel sistem aşırı mantıksız seçim bana göre. Yani aslında bütün anne adayları kendi standartlarını esas alarak doğru arabayı buluyor.