Igneyi vurmadan once havasini almadiginizda sislik yapiyor kizlar doktor en basinda uyardi beni. Ben kendi kendime vuruyorum 3 aydir bacaktan basladim bacaktan devam ediyorum. Kol ve gobek aciyor bayagi bacak rahat.Morarma olmasi normal ama sismemesi gerek yanlis vuruluyor demekki. Once igne vurcak oldugunuz alani kolonyali pamukla silin sonra ignenin alin havasini vurcak oldugunuz yeri iki parmaginizla sıkın dik bir sekilde batirin yavasca verin ilaci yakmasin.igneyi cikardiktan sonrada pamugu uzerine bastirin ovmayin.