Nevink bize doktor gosterdi 3 yerden yapilir bacak kol gobek . Bacak cok rahat oluyor. O eczaci nerden almis diplomayı acaba ? Kol cok acıyor bende yaptirdim 1 kere sonra hep bacaktan yapildim . Bence gorusun doktorunuzla yazik o kadar aciya dayanilir mi gostersin size bacaktan yapılışını.