Ses23 Arkadaşlar oksapar iğne kullanıyorum kolumdan vurduruyorum iki kolumda vurduğum yerlerde şişlik olmuş geçmiyor ne yapmam lazım canımı çok acıtıyor
Beyzaharun Ses23 geçmiyor cnm 5 bucuk aydır bende vuruluyorum , biraz iniyor hergün olduğumuz için yine şişiyor ben göbekten vuramıyorum denedim çok aşırı cnm yandı , eğer sen vurabilirsen göbeğe geç bu arada kollarında iyileşir
Hlyyldz Ses23 gobekten yada bacaktan yapim koldan tutmadan nasil yapiyosunki biraz skmak lazimha ben bi gobek bi bacak yapiyorum ama ovma bastirma yaparsan sisiyor kizariyor bnde hic bisiy yok
isimsizbebek Ses23 bende koldan vuruluyorım ama şişlik olmadı hiç kolunuzu yumuşak yerine yapmanıZ lazım bende de göbekten yaparken bazen şişerdi şişmekten ziyade beze olurdu sanki
Minikkalp4167 Ses23 bende kolumdan yapiyorum.esim kolumun kaba etini sıkıyor bende igneyi yapiyorum.arada sadce morarma yapiyor.sislik ödem falan olmuyor
Ses23 Beyzaharun korkuyorum karından vurmaktan diyorum şişiyor yanlış mı vuruluyor hani daha kollarımın ağrısından yatamıyorum üstüne
Ses23 Hlyyldz annem yapıyor bana kolumdan ben yapamam zaten koldan Ovmuyorum doktorun verdiği kremi sürüyorum morarmasın diye iğne vurduktan sonra sürüyorum acaba ondan mı şişiyor hergün günde iki tane benim birde
Hlyyldz Ses23 valla ben ne krem ne kolonya oda yapiyormus drek bos tene vuruyorum bide yavas yapiyorum ben yakiyor cunku ama kasa denk geliyosa oda olur bence bacaktan deneyim cok acimiyor orasi yagliya
Nasippp Ses23 canım kaç geninde var ki iki iğne kullanıyorsun aceba benim de kan pıhtılaşmam var ve son bebeğim de iğne kullandım işe yaramadı 😞 1 yıldır gebe kalamadım hgs de çekildim
duygusm Ses23 Şişlik oluyorsa muhtemelen hatalı iğne yapılıyordur. Yağ dokusuna yapılması lazım. İğne yapılacak yeri iki parmağınız arasında hafifçe sıkın, iğneyi enjekte edene kadar bırakmayın, sonrasında da ovuşturmayın.
Ses23 duygusm kaba ete yapmasına rağmen olmuş iki kolumda iki vurulan yerde olmuş bundan sonra daha sıkarak yapsın galiba annem vurmadan sıkıyor sonra bırakıyor bende bakamıyorum 😂umarım şişlikler problem yaratmaz
Ayshhe Sürekli aynı yere vurulduğu zaman şişme ve morarma çok oluyor .ben göbekten başladım doktorum karnın belirginlesene kadar göbekten yap sonra kola geçersin dedi.
duygusm Ses23 Sorun olmaz şişlikler, geçecektir. Çok da sıkmasın anneniz, maksat iğnenin ucu yağ tabakasında kalsın 😊
Minikkalp4167 Ses23 ama sizde gobekte yapiyosunuz:) alisiyoruz oyle yada boyle.bende ilk 4 ay gobekten yaptim sonra kola gectim.kol daha acısız ve kolay geldi.herkese gore farkli demekki
Ayfer-melike Ses23 Ses23 ben göbekten yapıyordum şişlik pek oluşmuyordu arada morluklar oluyordu göbeğin dört parmak altın da pek ağrısı olmuyordu yani
sengul717- Ben göbekten başladım şu an 9.haftalığım inşallah 16. Haftaya kadar göbekten sonrası bacaktan olur diye tahmin ediyorum kızlar
Ses23 Hlyyldz ben kolanyayla siliyorum sonra vurduruyorum acaba ondan mı şişiyor artık neyden olduğunu da çözemedim ben şöyle düşüyorum annem hızlı mı enjekte ediyor acaba
Ses23 Morluk için krem kullanıyorum hastanede yattığımda hemşire vuruyordu hep morartılar annemin vurduğu yerler morarmıyr aslınds şişmiyordu da niye öyle oldu bilmiyorum
Kubraaa1 Ses23 kizlar birsey sorucam bu igneye saglik ocaginda yaptiramazmiyiz cunku ben kendime yapamam
seyma-2020 Bende bir kere koldan yaptım şişti morardı şuan göbekten yapıyorum şişme ve morarma olmadı şükür ve acımıyor göbekten olunca
Ses23 Nasippp benim 12. Haftada bacağımda damar tıkanıklığı yani kan pıhtılaşması oldu ayağım şişti tek bir ayağım doktorum kan sulandırıcı verdi doğana kadar kullanacam doğduktan sonrada 40 gün filan kullanacam şuan varis çorabı filan da kullanıyorum.rabbim sana da hayırlı bir evlat nasip etsin üzülme rabbim bilir herşeyi istediği zamanı da rabbim bilir
Ses23 duygusm bende çok sıktırıyorım sık diye oda korkuyor çok sıkmayayım diyo umarım geçer dediğiniz gibi