okyanus8731 ikinci saat daha önemli bir gösterge, ilk lokmayı aldıktan sonra ikinci saatte 120’nin altında olmalı, bazı bünye ilk saatte hemen 140’ın altına düşüremeyebilir ama ikinci saat 120’nin altına düşüyorsa hiç endişelenme, ölçümlerde buna bak, bana böyle söyledi doktorum. Süt ya da yoğurt baya iyi geliyor bana, diyetisyenim de öyle dedi, canın tatlı çekerse yanında süt-yoğurtla tüketebilirsin arada dedi, ben yine pek yemiyorum dediğim gibi, o kadar dikkat etmeme rağmen bir hafta önden gidiyoruz. Şekerim hiç yükselmiyor, yani en çok 118 ölçtüm tokluk, açlık da 93. Doktorum bu öndelik genetikle ilgilidir diyor, eşim 4 kilo doğmuş, ama şekeri kaçırırsam hem genetik irilik hem şeker normal doğum hayal olur herhalde🤷♀️