daha bugün doktorumla konustum. Gebelik şekerim var bir aydır ağzıma tatlı koymuyorum günde iki adet meyva tüketiyorum yanında sütle yada fındık fıstıkla.. yediğim ekmeğe kadar dikkat ediyorum üstelik iğne vuruluyorum.. doktorum bugün şeker yüzünden kilo alan bebeklerin boş kilo aldıklarını söyledi. Ki şekerin ne kadar zararlı olduğunu söylemiyorum bile.. dikkat edin hanımlar. Benim bebeğim bir hafta önde gidiyordu ben evham yapıyordum 4 hafta önde giden bebegim olsa kafayı yerim.. 7ci ayımı bitiricem bu ay içinde sadece bir kilo almışım ama yediklerimden bebeğim güzel kilo almış şekersiz hayatta da sağlıklı bir şekilde bebekleriniz kilo alabilir. O yüzden tütün kendinizi doğumdan sonra Allah'ın izniyle yersiniz. Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza. 🙏