okyanus8731 canım napıyorsun sen? Benim de gebelik şekerim var, ben de yarın 36+0 olacağım, hiç yemiyorum tatlı, canım çekince arada bir sütlü tatlı (ayda bir iki kere ve birkaç çatal sadece), iki küçük kare parça çikolata yiyip gideriyorum isteğimi, yanında da süt içiyorum dengelesin diye, 120’nin altında kalmasını sağlamak çok önemli tokluğun, bahsettiğin gibi bir anda 170-180 gibi yükselmeler bebeği doğrudan etkiliyor, doktorum beni çok korkuttu, şeker iyi kontrol edilmediğinde Allah korusun anne karnında anlık kalp durması vs bile olabiliyor, yani seni korkutmak istemiyorum tabii ama lütfen bunu da aklından çıkarmayarak nefsine hakim ol, şunun şurasında birkaç hafta kalmış, sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏🏻