24 saatlik idrar şu şekilde veriliyor kızlar: sabah ilk idrarını tuvalete yapıyorsun. Ondan sonraki tüm idrarını 5 litrelik su bidonuna yapıyorsun daha doğrusu marşafaya ondan da bidona aktar. Diyelim ben bugün sabah ilk idrarımı tuvalete yaptım sonraki tüm idrarımı bütün gün gece dahil sabah da ilk idrarı da bidona yapıp gidip teslim ediyorum. Ben her ay yapıyorum şekerden dolayı. Şükür sorun çıkmadı bu ay son nasipse sonra doğum 🙏 umarım yardımcı olmuşumdur 🤗