Ebru9360 canım hastaneden bir bidon veriyorlar yatışını yapacaklarsa orda zaten anlatıyorlar eve gönderiyorlarsa saat söylüyorlar atıyorum sabah 8. Sen sabah sekiz itibariyle ertesi gün sabah 8 e kadar tüm idrarını o bidonda biriktiriyorsun asla başka bir yere yapmak yok. Ben hamileliklerimde sürekli biriktirmek zorunda kaldığım için artık tectübelendim temiz bir maşrapa satın alıyorum önce içine ordan bidona 😁🙈 aktarması kolay oluyor. İnşallah temiz çıkar sonuçların. Tansiyonun mu var sıkıntın nedir protein sebebi belli mi yani