Ebru9360 6060 normalde ozele gidiyorum ozeldeki doktorum arastirmaya yolladi yarin ilk defa gitcem derlermi bilmiyorum
Esravza Bende 1 haftadir bu sebebten hastanede yatiyorum tansiyonum normale düştü ama 24 saatlik idrarda protein yüksek bayag 33 haftaligim bende Allah hepimizin yardimcisi olsun
Ecrin23 Esravza uzun zaman olmuş ama yinede sormak istedim 24 saatlik ıdrarda protein miktarınız nrkadardi