zynpygt Luisluis Luisluis kilosu için normal dedi ama burda yazılanları görünce bebiş küçük kalmış gibi 😥
Hiranurhilal Ftma_izmr gayet normal hatta normal ustu masallah benımde 34de 2700du bakalm haftaya kontrol 36oluyoruz
baabyshaark Hiranurhilal bugun gittim canim 36+5 iz 2800 kilosu boyuda 48 cm miş senin ne kadardi 34 te
Ftma_izmr Hzr_7714 kilosu için ne diyor doktorunuz, benim de kafası bildiğin kasıklarımda hissediyorum hıçkırığını da, döner inşallah annesi
Ulkutekin Kızlar benim 29+3 te 1650 kg idi. Boyu da 41 cm ama doktor uzun boylu biraz dedi sizin bebişlerin boyu ne durumda
Hiranurhilal baabyshaark benımde 34 de 2700 dun tahmınen bende 36+5de falan gıdıcem 2800 ıyımıs masallah
ZehraSavasir Mrvmerve merhaba bende 34+2 yim bebek 2700 devlet hastanesi sezeryan dusunmeye başlayalim dedi size dogum icin bir sey diyorlar mi
dentem61 Ftma_izmr ben 28+2 tim 800 gr dedi doktor çok zayıf aslında bana göre ama aile genetiğine bağlı da olabilir dedi sizce kötü mü ben kilo alıyorum ama bebeğim zayıf 😔
Ftma_izmr dentem61 canım kilosu biraz düşük gibi, beslenmeni güzel yap yoğurt, yumurta, maden suyu ,muz bunlar bebeğe yarıyor birazda araştır son aylar daha hızlı kilo alıyor bebişler