ZehraSavasir Mrvmerve merhaba bende 34+2 yim bebek 2700 devlet hastanesi sezeryan dusunmeye başlayalim dedi size dogum icin bir sey diyorlar mi
Mrvmerve ZehraSavasir ben şuan yüksek tansiyonla savaşıyorum. Oyuzden heran sezeryana alınma durumum var malesef. 2saatte bi acile gidip tansiyon ölçtürüyrm.
ZehraSavasir Mrvmerve cok gecmis olsun bana da tansiyon olc diyor ama cok sukur suanlik hicbir sorunum yok insallah problemsiz atlatırsıniz
Mrvmerve ZehraSavasir teşekkürler. Bn tesadüfen öğrendm hçbir yukseklık belirtm yokken. Ara ara bakmayı ihmal etmeyin derim.