baabyshaark 34.haftamda gitmistim 2364 gramdi yarin kontrolumuz var 36 haftaligiyiz bakalim kac gram almis cok merak ediyorum gecen gittigimde alamamisti
baabyshaark Ftma_izmr evet bazen de terettut olmuyor degil acikcasi birseyi varmi falan diye siz kacinci haftadasiniz🥰
Szeys Ftma_izmr Normal evet. Benim 34 haftalıkken 2360 gramdı. 19 20 haftadan beridir de baş aşağı pozisyonda. Gerçi normal doğum yapmayacağım önemli değil o yüzden ama haftalardır baş aşağı duruyo
Lale87 Ftma_izmr bence gayet iyi maşallah benimde bu gün kontrolüm vardı 35+1im 2600 Dü kilosu ve benimki biraz erken doğum kanalına yerleşmiş erken doğum olabilir dedi doktor inş vakti zamanında olur
Ftma_izmr Lale87 öyleymiş içim rahatladı size de maşallah Allah zamanında getirsin bebişlerimizi sağlıcakla 🙏🏻
Szeys Ftma_izmr Benim tüp bebek bide gebelik şekerim var o yüzden riske atmak istemiyoruz kendi gelmesini beklemiycez yani😊
saadetyamac 32+1 im benim bebeğim de 2094 grammış gelşimi gayet iyi demişti ama yukarıda dönmedi suyum fazlaymış😥
Bsrbkts Kifayet canım olduğun ortam stresli ise bebek ondan da etkileniyo olabilir. Biraz ortamını değiştirme imkanın varsa mutlaka yap. Benim sorunum stresti ve ortam değişikliği anında etkisini gösterdi
Kifayet Bsrbkts sadece temizlik takıntım var onu dert ediyorum kendime sürekli onunda etkisi oluyor mu acaba canım
Bsrbkts Kifayet mutlaka vardır. Sonuçta sen ne hissedersen bebekte onu hisseder. Takintini hafifletmeye çalış mutlaka bebeginde farkı görürsün
Luisluis zynpygt 29+3 de Bugün 1186 Gr çıktı ve doktor karın çevresi 2 hafta geri dedi size bişey dediler mi acaba
zynpygt Luisluis Luisluis kilosu için normal dedi ama burda yazılanları görünce bebiş küçük kalmış gibi 😥