zeynep_2020 Bende 24 haftalığım şuan tansiyonum düştü uzanıyorum genel olarak tansiyonum düşük bi insanım şimdi kalkıp bi iş yapayım dedim kötü oldum yapamadım bende uzandım şimdiden böyleysem diyorum kim bilir sonra nasıl olurum 🙄
Sueda29 Bgmbyz evet yükselio bazen 14 9 oluyo helede strese girersem böyle oluyo doktrm sürekli takip et dedi.ama sol kolum 12 7 çıkıo
Benay10 Bgmbyz benim tansiyon 14-9 du doktor hamilelikte bir miktar yükselir 15 ve sonrası sorun olur demişti 39 haftamdan sonra ne zaman kontrole gitsem 15i görüyorlardı doğru hastaneye diyorlardı
SuleDoruk Bgmbyz benim düzenli olarak 9/6 çıkıyordu. Fakat bir hafta on gündür hem ayak ve bacaklarım da ödem arttı hemde tansiyonum 11/7 - - 12/8 çıkıyor. O yüzden bende düzenli olarak tansiyonumu ölçüyorum. Bugün gittim sağlık ocağına. Ebe eski değerlerime göre yüksek olduğunu söyledi
Bgmbyz SuleDoruk benimde diz kapagimin üstü ette sislikvar ödem gibi açıyorda yuruken belki ondanda olabilir
Nilay35 Bgmbyz cnm bnmde ayniydi doktorum 13 e 9 olursa tehlikeli seni yatirmam gerekir dedii bence bir acile gitmeni tavsiye ederim tansiyondan cok cektim korkutmak icin soylemedim
Bgmbyz Nilay35 bozuk tansiyon aleti şuanda netten söyledim bugün gelcek yüksek çıkarsa gidicek doktora en iyisi limon suyu iceym gene 🙄 bı belirtide yok
Nilay35 Bgmbyz hic bsey yapmadm ki benm.normalde tansiyonm.dusuktur cok.nadirde olsa 13 8 13 7 falan ciktigi zaman rengim atiodu elimde kolumda can kalmiodu baya bi dinlenip oyle olcturmustu doktor 13 7e cikti die serum verdiler 1 saat gozetim altinda tuttu cnm
Benay10 Bgmbyz nst’ye bağlayıp test yaptılar ve tansiyon aleti taktılar 1 saat yattım her seferinde sonra doktor eve gönderdi dinlen kalkma dedi öyle öyle doğurdum valla
Nilay35 Bgmbyz biz 38+5 sukur su aralar normal evde olduqum icin kendimi yormuyorum sadece sıkıntıdan ailevi den dolayi cok nadir yukselio