30 haftalığım benimde sağlık ocağındaki izlenimimde tansıyonum 13 8 çıkmıştı oradakı ebe gebelıkte bu tansıyonun yuksek olduğuna bir hafta boyunca tansıyonumu izlememi söyledi eğer 13 14 lerde olmaya devam ederse doktorunla görüşelim gebelık zehırlenmesının belirtisii olabilir dedi cok şükür takıp ettim hep 11 lerde cıktı daha sonra birde idrar da protein var mi die bakti oda yoktu size de tavsiye ederm idrar testi yaptırıp protein olup olmamasına baktirin ve bir hafta tansıyonunuzu izleyin