Portredekitirtil Bgmbyz ben o zaman hastanede yatıyordum sanırım sıkıntıdan sonlara doğru yükseldi bebeğimin durumu karnımda kritik olduğu için
Nilay35 Bgmbyz strese nasil girmim ki kaynanam herseyi ben biliom havasnda bsey olcak esimle ikisi konuşuo bana soran yook zaten icimdr yara kizimin adini koyamadm da
Bgmbyz Nilay35 hadi ya esinizin anlayışlı olması lazm biraz Allah yardımcınız olsun takmamaya çalışan kafanza bebegenize zarar
Zeyk Yüksek değil normal. Az önce bende olcturdum. 12-7. Takip et dedi doktor o kadar yükselirse 15lere falan o zaman sıkıntı
Nilay35 Bgmbyz oylede anacı bir esim olduqu icin az once dertlestm en sonnda patladm daha dorusu oda hak verio ama anasina bsey de diemio
Prensesinannesi_ Bgmbyz canım hamilelikte 12-8e dahi yüksek demişti benim doktorum hamilelikte olması gereken 11-7 10-6 falan olması gerekiyormuş tuzu falan azalt istersen hamilelikte tansiyon önemli
Benay10 Bgmbyz nst’ye bağlayıp test yaptılar ve tansiyon aleti taktılar 1 saat yattım her seferinde sonra doktor eve gönderdi dinlen kalkma dedi öyle öyle doğurdum valla