Havva-sezer38 10 gün oldu bu gün, yarın kontrolüm var,dışarı hiç çıkmadım bu süreçte hep evde dinlendim,ilaçları da kullandım düzenli şuan akıntım yok ama yanlarda ağrım var,enfeksiyonla ilgili olduğunu söyledi doktor,bakalım yarın belli olacak geçip geçmediği