Havva-sezer38 ben günlük 4 litre yi geçkin su içiyodum hamileliğimin en başından doğuma kadar enfeksiyonum hiç geçmedi ilaçlar da fayda etmedi doğum 39+4 de oldu Bi de klozet kullanımı yapıyordu bende mecburen de kullanmak zorundaydım tek ben kullanıyodum ama geçmedi 🤭 her lavaboya girdiğimde tekrar yıkıyodum