Betl35 10+3 haftalık hamileyim en son 3 hafta önce kontrole gittim ve kontrollerim hep 2 şer dakka sürdü kalp atışını bile doğru düzgün duyamadım en son gittiğimde çok moralim bozuldu herkes kalp atışı duyduğunda mutku olur ben o gün mal gibiydim çünkü 5 sn falan duydum ve ultrason fotoğrafımı bile vermesiler unuttular 😔 o gün okadar üzüldüm ki yarın kontrolüm var ve sanki ilk defa doktora gidixekmişim gibi hissediyorum başka doktora randevu aldımm çok çok heycanlıyım korkuyorum bebek iyimi diye 2 gündür bütün belirtilerim kayboldu resmen ağlayasım var korkuyorum 😔