Betl35 Bende ayın 18’de detaylı ultrasona gireceğim. Aynı korku bendede vardı aslında hala var ama doktoruma söyledim heran korkuyla yaşıyorum acaba kalbi atıyo mis.diye kendi kalbini düşünüyor musun acaba yarın atacak mı diye dedi 🙈Sen üstüne düşeni yap sağlıklı beslen,ilaçlarını aksatma,kontrollere zamanında gel,hareketlerini kısıtla gerisi Allah’a kalmış dedi. Şimdi biraz kendimi rahat bırakmaya çalışıyorum eminim herkeste bu korku vardır doğana kadarda devam edecek.