Melo14 Abcde12_ ay ne güzel ya maşallah canm insallah isteyen herkese nasip olur bende olumlu sonuc alırım inşallah 🙏
caqmelya Melo14 evet 16 yaşındayken vardı hep zayıf bi insandım ama 🤷♀️ yumurta tembelliği falan olunca ben beklemek istemedim evliliğimizin 7.ayında klomen ve çatlatma iğnesi başladım o ay hamile kalmışım şimdi 35+2 yiz 🙈 isteyen herkese nasip olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏❤
Melo14 caqmelya amin canm insallah benmde adetm hep düzenliydi o yüzden hiç anlamadık pko oldugunu ama varmıs işte insallah bende olumlu sonuc alırım
caqmelya Melo14 benimde aksine düzensiz 30-40 gün arası oluyorum hep ama en büyük düşmanı stres cidden kafanızdan atınca hiç beklemediğiniz anda oluyor ☺
DiplomaliEvHanimi 27ocakda tarlusalla adet olmustum bugun hala devam ediyo 😢😢 8.gun kipkirmizi peceyeye geldi baya korkmaya basladim doktr cevap vermio ondan yazmiom bi zarari olurmuki 😢 persmbe randevm var bugun 10da son femerayi icecem 😒😒😒
Melo14 caqmelya Dr da öyle söylüyor canm ben düşünmeden edemiyorum bir türlü sürekli stres yapıyorum zaten stresli Bi yasantım var bir de bu eklenince daha kötü oluyor elimden geleni yapıcam insallah 🙏 sağol canm benm 😘
MeeL Melo14 amin ins bacım. Ben cok umutla bakmistim klomene oylede oldu ins sizinde baska tedavilere gerek kalmadan ilk klomenle olur.
Cansu_bbk1 Aysegulum27_ igneyi vuruldugum gün ve ertesi gün ilişkiye girmiştik ama yumurta kaç ml oldugunu unuttum canm
caqmelya Melo14 rica ederim canım tabi ki elimizde değil her kadının yaradılış amacı dünyaya bir can getirmek o yüzden ister istemez takıyoruz kafaya ama unutma onunda zamanı vardır rabbim ol der ve olur 🌸🙏