Cansu_bbk1 Aysegulum27_ igneyi vuruldugum gün ve ertesi gün ilişkiye girmiştik ama yumurta kaç ml oldugunu unuttum canm
Melo14 Mehtapakgl ya ben bugun adet oldum ancak pazartesi gidebilcem o gün de 4. Günü sıkıntı olur mu ki ya araya haftasonu girdi
Mehtapakgl Melo14 kuzum 3. Gün ya da 5. Günde başlayabiliyorlar. Ben 2 ay adetin 3. Günü başladım 1 ayda 5. Günü başladım toplamda klomen tedavisini 3 ay kulla dim zaten.
Haticedemir1 Melo14 Şiddetli pko olup aylarca denenip hiç bir işe yaramayan vücut dengemi tamamen bozan bir ilaçtır kendileri ben sonuç alamadım inşallah sen alırsın canım
Melo14 Haticedemir1 insallah canm benm 🙏 ilk kez denicez o da nasip olursa tabi bende de pko var ama şiddetli değil adet düzensizliğim falan yok ama engel oluyor yinede işte
Degisken 6 ay kullandım 5 ay klomen ,1 ay femera çatlatma iğnesi ,bitkisel kürler. Çarem rahim filmiymiş. 2.ayımda hamile kaldım.ilaçlardan önce filminizi çekilin sonra tedaviye başlayın. Genel olarak yorum yapıyorum . Allah isteyen herkese nasip etsin
Melo14 Degisken cok haklısın canm bende hep bunu savunmusumdur ama doktorlar nedense tedavi uygulayıp bir sürü sey deneyip en son rahim filmi istiyor insanları bosuna uğrastırıyorlar
cptrhb Melo14 Ben klomenle hamile kaldım 18 mm yumurtam büyümüştü aşılama iptal olmuştu. Klomen sayesinde kendiliğimden hamile kaldım. Şimdi 10 haftalığım
Melo14 cptrhb çok sevindim canm Allahım sağ salim kucağına almayı da nasip etsn darısı tüm isteyenlere inşallah 🙏 ❤️
Degisken Melo14 benim devlette ki doktorlar aslında rahim filmi ve spermiyogram la gel dediler . Ama ben zaten bir çocuğum var gerek yok diye düşündüm . Sezeryan yapışıklık yapmış olabilir dediler.14 ay erteledim .haklıymışlar.