Melo14 kuzum en baştan anlatayım. Ama tabi her doktor farklı bir uygulama ile yola d3vam eder seninle. Bende de pko var. Öncellikle adetimin düzene binmesi için gynositol adında bir folik asit kullandım.9 ay sürdü. Tedaviye ara verdiğim için bıraktım. Doktorum gebe kalana kadar bunu kullanmaya devam edeceksin dedi. Adetim düzene bindi max 2 gün gecikti. Klomeni adetin 3 günü başladım günde iki kere 10 tane hap var beş günd2 bitiyor max,1 hafta sonra seni kontrole çağırıyor. Yumurtalıklarına bakıyor kaç mm büyümüş kaç tanesi gelişmiş diye. Gerekirse ikinci kez bile çağırabilir. Sonra sana belli bir tarihte yapman gereken çatlatma iğnenini veriyor. Tahmini kontrolden sonra 4,5 gün sonra. Sonra iğneden sonra bazı günler sabah bazı günler akşam ilişki öneriyor. Sonra beklemeye başlıyorsun.