Gmzsertkaya benm tercih sebebim çalıştığım okula eve 10 dakika mesafede olması. Yolda vakit kaybetmiyorum, sıra beklemiyorum. Sorularıma cevap buluyorum. Sorunlu bir gebelik geçirmediğim için bunlara öncelik verdim. Allah korusun bir sorun olsa üniversite hastanelerinden özel muayene terich ederdim. Gebelik okulunda da korunun ebeleriyle tanıştım. Beni memnun etmişti hastane. Sonuçta herkesin fikri farklı. Daha başındasınız seçim şansınız benden daha yüksek.