Gmzsertkaya İndirimli 8.500 müü 🤭 Geçen sene doğum paketi 7.000 di 🤦♀️ Tecrübesizlik evresi kısa sürüyor hiç endişe etmeyin 🙂 Tahlilleri yaptırıp folik asiti vs aksatmayın yeter.
Özeli tercih etme sebeplerimi söyleyim belki faydası olur..
Devlette eşiniz kontrollerde ve doğumda yanınızda olamıyor. Bu süreci bizler gibi hissedemiyorlar ama yanımızda kontrole gelip bebeği görmek, doktorun uyarılarını dinlemek vs onları babalığa ciddi manada hazırlıyor bence.
Devlette muayenelerde yeterli bilgi almak çok zor. Doktorlar yoğunluktan aynı anda iki üç hastayı içeri alıp seri muayeneye bağlayabiliyor 😂 Bırak çocuğu görmeyi, durumunu zor öğreniyorsun. Özelde ben her gittiğimde hem uzun uzun kontrolü yapılıyor, hem de hepsinde yüzünü görüp 3 boyutlu resmini alıyorum.
Devlette kontrol, sonuç bekleme süreçleri çileye dönüyor. Hele haftalar ilerleyip ağırlaştıkça çekilmez oluyor. Personel bezmiş artık ve büyük çoğunluğu hunharca davranıyor. Halbuki bu hassas dönemde inanın özeldeki hijyen ve konfor çok iyi geliyor. Doktorun sabit bir kişi ve telefonla gece gündüz ulaşabiliyorsun. Sonuçların çıktığında sana ulaşıp bilgi veriyorlar vs.. Dediğim gibi devlette farklı yerlerde çok muayeneye gittim ve hepsinde kaçarak uzaklaştım 🤷♀️ Siz de aceleye getirmeden içinize sindirerek karar verin 🙂