Ben 36 haftalık hamileyim doktor bi akrabam demiştiki her zaman 2 doktorun olsun birinin göremediği sorunu diğeri görebilir hemde tahlillerini devlette yaptrmıs olursun özelede gösterirsin diye. En baştan beri düzenli olarak hem özele hem devlete muayaneye gidiyorum ve fark o kadar ucurum ki. Özelde yarım saat herseyime bakıyor acıklıyor bilgilendriyor sorularınıza cevap alıyorsunuz. Devlette bşey soruyorm cvp vermeye tenezzül bile etmiyor bazen. Kilosunu sordm göremedim dedi nasıl görememişse. Ama bazı devlet hastaneleri iyiymiş bnm bulundugum bölgedeki rezil