Gmzsertkaya Arkadaşlar lütfen beni aydınlatabilir misiniz 5 haftalık hamileyim henüz karar veremiyorum kafam çok karışık 😔 Ankara’dayım özel hastane,doğum paketi,devlet hastanesi, hakkında bilgi Rica ediyorum
Pandabekleyenanne Gmzsertkaya maddi durumun orta seviye olsa da bence özel. Ömür boyu pislik rezillik süründüm diye hatırlayıp pişman olma 1 kere olan bir sey ve emin ol para geri geliyo. O anlar asla gelmiyo🤷🏼♀️
Fdm Gmzsertkaya ben özele gidiyorum ama daha önce Gazi den proftan özel muayene istemiştim. Haftam gecikmiş alamadım. İyi bir hastane daha önemli. Şimdi koru ya gidiyorum. Memnunum en azından sıra beklemiyorum, doktorla rahat iletişim kuruyorum. Bebeğin eşyalarını taksitle alırız ama doğum bir kez diye düşünüyorum
Papatya_anne Gmzsertkaya bence kesinlikle hastaneyle ilgili ben devlete gitmem asla diyordum tayin oldugumuz yerde devlet hastanesi özelden kaliteli doktorlar hep iyi bulundugun hastaneyi arastır bence canım
Gmzsertkaya Pandabekleyenanne işte bi aklım kıyamıyor yazık o paraya bebeğin başka şeyleri karşılarız diyorum bi aklımda rezillik çekermiyim keşke özel olsaydı dermiyim diyorum
Gmzsertkaya Deletedmom317 devlet hastenesinde abim müdür yardımcısı özel gibi ilgilenirler mi acaba diye düşünüyorum 😒
Deletedmom317 Gmzsertkaya bütcene göre hareket et o zaman cnm. herkesin bütçesi bir değil sana fazla gelen baskasına gelmez
Pandabekleyenanne Gmzsertkaya bebeğin her şeyi bir şekilde karşılanıyor. Ama özelde eşinle beraber o süreci yasamak birde tek basına yasamak yani bilmiyorum 🤷🏼♀️ hayatın boyunca güzel şeyler hatırlaman bence daha önemli.
Kismett Gmzsertkaya ben ilk dogumumu devlette ankarada ailemin yaninda yaptim. Salak bi oz guven gelmisti devlette doguran nasil doguruyor bnde dogururum oraya vercem paraya baska sey alirim diye. Sonra dogum travmasi yasattilar sagolsunlar. Ve cok pisman oldum hala da kopek gbi pismanim para vereydimde boyle olmasaydi diye. Simdi 2.hamileyim 2 yilin ardindan ve özelde dogum yapacam. Ve piskoljik destek aliyorum dogum icin. Korkutmak icin soylemiyorum ama hele ki ilk dogumsa özelde yap derim nacizane tavsiyem sna.
N_e_s_e Gmzsertkaya bak rezilliği doğumda çekersin çünkü tek başına kalıyorsun doğururken, iki üç kere geliyorlar bakmaya tek başına biraz zor oluyor ama doğumdan sonra çok güzel ilgileniyorlar herseyine bakıyorlar
Gmzsertkaya Deletedmom317 ya aslında maddiyatı düşündüğümden değil peşin şekilde ödeyeceğiz ama ben keşke demekten korkuyorum sadece
Kbra7777 Gmzsertkaya eğer seviliyorsa tabii ilgilenirler gerçi benim arkadaşım kendi hastanesinde doğun yapacaktı riskli die kabul etmediler kız 9 ay aynı doktora gitti en son gün zor zar bi doktor buldu özelde (yenimahalle)
Gmzsertkaya Pandabekleyenanne çok haklısın gerçekten özel hastanenin avantajı her zaman daha fazla elbette
YagmurZ Ben once devlete gitmistim ama muayene suresi 5 10 dk. Ozeledeki gibi ilgi olmuyo artik ozele gidiyorum doktor yarim saat muayene ediyo bebegin her seyini anlatiyo. Tabi bu benim dusuncem karar sizin
Pandabekleyenanne Gmzsertkaya bide şu çok önemli 9 ay doktorunuzla berabersiniz bu yolda. Doğumunuzda baska doktor var ne çıkarsa artık. Bunu da düşünmek lazım. Yani kolumu kırsam devlete giderim kasap gibiler daha güvenilir evet ama doğum gibi özel bi an o paralara riske atılmaz. Bişeylerden kısıp o doğum olabilir
zeynep_2020 Gmzsertkaya Gmzsertkaya kesinlikle özel derim çünkü özel ilgide görüyorsunuz zaten hamile olduğun için hassas oluyor insan. Bende özele gidiyorum medisis hastanesi 6 bin liraya paket aldım çokta memnunum devlet hastanelerinden korkuyorum
Gmzsertkaya Kismett Ankara’da hangi hastenede yaptınız. Ya bide ilk olduğu için neyin doğru neyin yanlış olacağını bilemiyor insan yanlış bişey yapmaktan korkuyor
Gmzsertkaya Papatya_anne ya tabiki devlette de çok iyi doktorlar var ön yargılı olmak istemediğim için kararsız kalıyorum
Kismett Gmzsertkaya zekai tahirde yapmistim gerci simdi sehir hastanesine geldi. Ama ilk olacagi icin iyi bir ozel hastne bulman. Ben pisman oldum belki sen devlette yapinca pisman olmazsn orasini bilemem ama bn yasadgm icin kimsenin ayni seyleri yasamasini istemem kucuk ihtimalde olsa.
Busegulce Gmzsertkaya bence özel hastane ben medisis hastanesinde Ulviye hanıma gidiyorum memnunum ne zaman istersem mesaj atarım her sorumu cevaplar doğum paketinde 12 adet muayene hakkı ikili üçlü testler doğum kan testleri oda süslemesi 6 bin di bizim aldığımızda şimdi 7 bin olmuş diyolar devlet hastanelerinde illaki vardır iyi doktorlar ama özel ler kadar ilgili değiller
Gmzsertkaya Busegulce evet benim evim medisis hastanesine çok yakın %90 orayla anlaşacağım gibi gerçekten memnunmusunuz özelden konuşabilir miyiz sizinle ☺️ (Gerçi nasıl oluyor bilmiyorum ama)