İkili testte olası riskler hesaplanıp eğer bir engel durumu var ise riskler konusunda anne bilgilendirilmek için yapılıyor. Yaptırmayanlar sanıyor ki bebeğiniz engelli olabilir diyip onları kürtaj masasına yatıracaklar. Ben yaptırdım yüksek ihtimalle bebeğiniz sağlıklı dediler. Bir problemi olma olasılığı yok mu elbette ki var. Ama o benim evladım her koşulda onun iyiliği için yanındayım. Süreç hakkında bilgi edinip bilinçli olarak ilerlemek en güzeli diye düşünüyorum 😊