Gugugugu0
Merhabalar, ikili test denilen sizden kan alıp yapılan bir test, normal bir kan testinden prosedür olarak bir farkı yok. Anladığım kadarıyla 30 yaşını geçtiniz ve ilk gebeliğiniz... ben kesin yaptırın derim... karından sıvı alınarak yapılan aminosentez testi ve evet düşük riskini yükselttiğinden pek önerilmiyor. Ancak ikili testte Bir sorun Görülürse, gen testi yaptırabilirsiniz. Benim yaşım 35+, ikili testten sonra gen testini yaptırdım.. gen testi 99.9% kesin sonuç veriyor, eğer ihtiyaç duyarsanız onu da öneriyorum... tabii ki bebeklerimiz bizim için çöm kıymetli ve vazgeçilemez, ancak önceden sağlık durumlarını bilirsek kendimizi maddi ve manevi olarak hazırlamamız daha kolay olur...