Gugugugu0 bütün testlerini yaptır bence. Ayrıca göbekten sıvı alma olayı nadiren oluyor. Artık oda bitti sayılır. Nifty diye bi test var. Normal kan verilerek yapılıyor. Oda 35 yaş üstüne tavsiye ediliyor. 35 altında olanlar 2 li test yaptırıyor ve risk çıkarsa Nifty öneriliyor. Artık sıvılar falan çok eskidi bu yöntemler. Bütün testlerini yaptır bence canım. Bu testler seni üzmek için değil ilerde bi sağlık sorunuyla karşılaşmasın diye bebeğin doğar doğmaz doktorlar rahatlıkla müdahale edebilsin diye varlar. Detaylı ulturasona gittiğimde doktorum şöyle demişti. Bütün Dünya da yapılması gereken 3 test var. Detaylı ulturason, ikili test ve şeker yüklemesi. Bunları yaptırmayı reddediyor mesela anne, sonra bebeği sağlıkla doğuyor ve herşey çok güzel mesela diyor. Sonra bebeği alıp eve gidiyor bide bakmış bebek mosmor. Midesinden kaynaklı mı kalbinden mi bu bilinmiyor ve bebek günlerce aylarca küvezlerde kalıyor. Ama eğer detaylı ulturasonda bu görülmüş olsaydı doğumdan hemen sonra ona göre bir müdahale yapılır ve bebeğin erkenden sağlığına kavuşması sağlanır demişti. Bencede çok güzel söyledi. O yüzden bence testler yaptırılmalı 😊