Arkadaşlar selam tekrardan 19+0 ız bugün
İki gün önce neredeyse tüm gün bebeğimi hissettim ama iki gündür hiç hareket etmedi 🙁 hissedince de bu sorunu yaşıyormuş insan onu anladım bir gün hissetmeyince kuruyor da kuruyor
Progestron hapa başladım o sebeple bebeğimin hareketlerinde azalma olabilir mi bilgisi olan var mı 12 Nisanda randevum merak ediyorum daha çok var görmeme 🙁😥