Susamtanesii kız mi erkek mi sen bebisin canım 😍 aynen öyle onlar iyi olsun da aslın da ben de alırdım da çok yürüyüş yapıyorum ev de dans ediyorum yüzmeye gidiyorum hiç durmuyorum beslenmeme pek dikkat edemiyorum çünkü yemek yeme huyum yok malesef ezelden beri diyorum bunları yapayim bari rahatlatıyor beni baya sana da tavsiye ederim 😀 ben hissediyorum ufak ufak böyle özellikle gece uzandığım da sallıyorum karnımı konuşuyorum kızıyorum seviyorum her şeyi yapıyoruz beraber 🤣🤣