Herkese merhabalar
18+4 üm hiç kilo almadım henüz kilolu hamile kaldım zaten çok şükür kendi gelişimi normal 235 gr ağırlığındayız
Henüz dün öğrenebildik cinsiyeti epey merak ettirdi velet sağolsun Allah nasip ederse erkek bebeğim olacak. Cinsiyet kesinleştiği gibi Eminönü havuzlu han a gidip kendimi tutamadan birşeyler almaya başladım bir kere başlayınca artık ara ara devamı gelir diye düşünüyorum. Kıyafet meselesi gerçekten çok sorun kısa kollu da alırım birkaç parça diye düşünmekteyim