Aslında eylül 4 doğum 16+4üm ama sezeryan olacağım için ve birinci doğumun üzerinden 16 ay falan geçeceği için ağustos 20 sinden sonra inşaAllah dikişlerim sıkıntı yapmazsa😑bebeğimin cinsiyeti net değil boyu kilosunuda henüz bilmiyorm 🙂 gidince öğrenicem inşaAllah ben 4 kilo aldım 2 kilo verdim dikkat ediyorum korkuyorum çok almamaya özen gösteriyorım 4 de çoktu bana göre diye düşünüyorum 2 kilo aldım yani😘💕😊🤗