Mila4 cerrah61 ya çok kararsız kaldım.ikinci resimde resmî tekrar yatırdım çünkü oturur pozisyonda.ilk resimde net kıza benziyor ama..
cerrah61 Mila4 evet evet bu erkeğe benzettiğin daha yeni 17+1 😂 vallahi doktor da net değil ama erkek gibi demişti🤭 ayrintilida belli olucak bakalım😂 🥰 bu arada çok teşekkür ederim zahmet edip incelediğin için ❤️
Mrsakar Mila4 20 haftalık hamileyim başından beri kız hissediyorum ama erkek 😬 ümidimi kaybetmedim detaylıda bir gol bekliyorum 😂 eşim ve annemde kız hissediyor ki annemin hisleri çok kuvvetlidir bakalım 😂
HayriyeMehmet https://i.hizliresim.com/MR5556.jpg Doktor kıza benziyor dedi ama siz de tahmin yapar mısınız? ☺️
Sevvalugz Mila4 erkek hissediyodum çevremde çoğu kişi kız dedi ama hşö öyle hissetmedim oğlum olucak Allahın izniyle💙
Mila4 Deryasyrk valla net görünen usglerde doğru çıkar cünki dr da aynı acıya aynı yere bakıyor.😊Ama sunu söylüycem çok çok nadirde olsa kızda yanılmalar oluyor erkekte olmuyor..