Mila4 Aysenurr1 genelde doğru çıkıyor kendimde dahil çevremde herkesin doktordan önce söyledim.sadece bir arkadasımda yanıldım onunda nubu net değildi.Sizinde net değil nub görüntüsü ama %80 kız diyorum ben..😊
Aysenurr1 Mila4 karnıma düştü düşeli hislerim hep kız hayırlısı bakalım miniğim ne olacak kesin sonuç aldığımda size ulaşacağım muhakkak inş doğru bilmişsinizdir😊
cerrah61 Mila4 https://imgyukle.com/i/nnrvce burda 12 haftalık bana da bir tahmin yapar mısın🤭🤭 şuan 17+5iz
Mila4 cerrah61 ya çok kararsız kaldım.ikinci resimde resmî tekrar yatırdım çünkü oturur pozisyonda.ilk resimde net kıza benziyor ama..
cerrah61 Mila4 evet evet bu erkeğe benzettiğin daha yeni 17+1 😂 vallahi doktor da net değil ama erkek gibi demişti🤭 ayrintilida belli olucak bakalım😂 🥰 bu arada çok teşekkür ederim zahmet edip incelediğin için ❤️