Kbra16 Esranur2 siZin kaç :) venim normalde sat a göre 6+2 ama yumurtlama geç olduğu için keseyi görmeye gittiğim de 5+5 di ama meğersem 4+3 müş ♥️♥️
Kbra16 Esranur2 şuanlık çok şükür iyi 🤲🏻 Ekim de kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum. Birşey olacak diye. Allah’a emanet hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Zynp01 Esranur2 canım çok şükür iyi şimdilik ilk gebeliğim aralık ayında düşük oldu yüreğim ağzımda korkuyorum kanama olck diye senin nasıl ?
Merve2304 Esranur2 kan tahlili verdiniz mi ben daha doktora gitmedim evde test yaparak öğrendim. 6. Haftaya kadar sabretmeye çalışıcam.
Esranur2 Kbra16 bnde 13 undu kalbi için gideceğim çok heyecanlıyım daha öncesinde kesesini görmeye gitmedim
imrangulll Anneler inşallah bende ekim ayı annesi olurum bat'a son 14 😞 Bende sizin gibi ekim annesi olurum inşallah 🥰
Kbra16 imrangulll inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻
Zynp01 Merve2304 neden ki bi ptoblem varsa müdahale edilir düşük riski varsa ilaç vrilir bn beklemezdim
Esranur2 Merve2304 bn hamilelik testide yaptım idrarda çıktı saglikocagina kan verdim çıktı ama doktora hiç gitmedim 13 ünde kalbi için gidecegim