Esranur2 ben de idrar testini adetten 2 gün önce yaptım silik çıkmıştı bu sabah tekrarladım 2.çizgi net belli oluyordu. Sabahta kan verdim yarın sonuçlar çıkacakmış. Ben de haftaya giderim kalp atışını duyarım belki 6 haftalık olacak nasipse. Kızımda 6 haftalık gittiğimde kalp atışı duyulmuştu.