Isim konusu da hic tartışmadık ama eşimin dedesi arklı bi isim istedi tabi eşim takmadı hic kimligide ben cikarttirmistim sende git kendin çıkartılır istediğini yazdır onlar ne derseler desinler zaten hep senle olacağı icin sen ne dersen ona alışacak cocuk