Benim eşim de babasının ismini değil de, Muhammed ismini çok istiyor. Bu konuda çok diretiyor , ben çocuğa ağır gelebileceğini ve sorumluluk isteyen bir isim olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden koymak istemiyorum. Ayrıca sadece kuran da geçiyor diye bazı isimleri koymak bana mantıklı gelmiyor, çoğu açıklamalarda da illa kuran da geçsin değil anlamı güzel isimler koyun diyor.. bu isim konusu gerçekten çok zormuş..