Rabiagruz bizde böyle bi sorun yaşadık. Eşim koymayalım dedi ama bizde babası surat yaptı. Benle her konuşmasında küçük Halil napıyor dedi eşime de istediğiniz ismi koyun falan dedi. Baskısı banaydı. Eşimin yanında başka benle başka konuştu en son ses kaydına aldım dinlettim. Sonra eşime de baskı yapmaya başladı. Artık o kadar bunaldı ki eşim fikir değiştirip kavga çıkmasın Halil olsun dedi. Buda bizim aramızda sorun oldu aramız açılıyordu en son ağlamaktan o kadar kasıldım ki üzüntüden bebeğe baskı olup bası rahim ağzına dönmüştü dusuk tehlikesi geçirdim. O günden belli eşim asla karışmıyor yaşadı o korkuyu şimdi hiçkimse isim konusunu bile açamıyor. Tabi çok kötü bi şekilde anladılar dünyam basıma yıkıldı sandım ama anladılar sonunda 🤦♀️ Bütün acıyı agrıyı uykusuzluğu zorluğu biz yaşıyorken diğer herkese 💩 yemek düşer. Valla başta tavrını koy gerekirse hasta numarası yap bu konu açıldığında belki eşin de bu korkuyu yasarsa vazgeçer 😔