Rabiagruz ayni konuda bendee muzdaribim tutrmuslar benim ismim bnim ogluma yakisir dye gidiyo kendi kizlarina geldimi koyduramiyolar bize borulari otuyo bende yanina eklemk istiyorum onada yok dyolar ama kimse kusurabkmasin eklemli olarak koyucam her eve bir deli yeter ama malesef bende o madurlardanim ☹