Esrayy canım bildiğim kadarıyla tekbirden itibaren oturarak kılmak daha uygunmuş eğer oturarak kilinacaksa. Ayakta başlayıp oturarak devam etmeyi tavsiye etmiyor hocalar. Yinede bir araştır istersen. Bende zorlandığım zaman oturarak kiliyirum ama oturarak başlayıp öyle devam ediyorum.